HUSK TILMELDING TIL INSTALLFEST OG LINUXAFTEN ============================================= Grundet restrektioner på antallet af personer i lokalet, er det nødvendigt med tilmelding via mail til bestyrelse@alslug.dk til både Installfest og Linuxaftener. SENEST aftenen før. Du få svar via mail om der er plads til dig. Kommer du/I flere personer er det vigtigt at du skriver det i mailen. Hvis du kommer uden tilmelding, risikerer du at blive afvist ved døren, hvis ikke der er ledige pladser. Dette gælder også for dem der kommer for at hjælpe. UDEN UNDTAGLSE - der er bøder på 2500,- per tilstedeværende person, hvis vi får besøg af politiet! Diverse forholdsregler: ======================= Sprit og håndvask: Godt vi fik opgraderet vores køkken-sektion. Der er varmt vand, sæbe og sprit til rådighed. Antal personer: Da vores lokale er ca 48 m² kan vi regner os frem til at vi må være 12 personer i lokalet. Vi runder ned, og siger maximalt 11 personer. Derudover har vi i nødstilfælde mulighed for at lave 4 pladser ud på gangen. Afstand: Mindst 2 meter når man sidder mod hinanden. Vores borde er 2 meter på tværs, så det er ingen problem. 1 meter mellem stole er heller ikke noget prblem, da vi er rediceret til ca det halve antal personer i lokalet. Risiko-grupper: Hvorvidt du selv er i en risiko-gruppe, og derfor bør holde dig væk må du selv afgøre - vi kender jo ikke dit helbred. Har du behov for hjælp med din pc, men er i risiko-gruppen, kan du skrive til bestyrelse@alslug.dk, for at se om vi kan hjælpe dig en anden dag end på de officielle møde-dage. Sygdom: Som alle andre steder - hvis du har symptomer på sygdom skal du selvfølgelig blive hjemme. Kontakt evt bestyrelse@alslug.dk eller skriv på novice@alslug.dk hvis du har et akut problem med din pc. Ekstra Installfester og linux-aftener ===================================== Hvis der er hehov / ønske om ekstra install-fester eller linux-aftener, må du meget gerne skrive til bestyrelsen med dit ønske. Så finder vi folk til at hjælpe i den udstrækning der er behov for det, og lægger det i kalenderen ( og sender en mail ud som vi plejer ).